amoozesh

آموزش کامپیوتر

amoozesh

آموزش کامپیوتر

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ب.ظ

مقدمه

سیستم عامل ویندوز ۷ (Windows 7) نام هفتمین سیستم عامل شرکت مایکروسافت است که بعد از سیستم عامل ویندوز ویستا ارائه شد. در واقع می توان گفت که این سیستم عامل ارائه شده است تا تمامی نقص های موجود در سیستم عامل ویندوز ویستا را برطرف کند و تجربه خوشی برای کاربران و طرفداران محصولات شرکت مایکروسافت باشد. به دلیل قدرت بالا و انعطاف پذیری، این سیستم عامل توانسته به عنوان یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل های موجود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

در این فرادرس، کار با این سیستم عامل قدرتمند را یاد خواهیم گرفت. تا کنون سه گروه اصلی از سیستم عامل ها ارائه شده است: سیستم عامل های مکینتاش محصول شرکت اپل، توزیع های مختلفی از سیستم عامل لینوکس و سیستم عامل های شرکت مایکروسافت که تحت نام ویندوز ارائه می شوند. یک ویژگی دیگر مختص این آموزش، حفظ خلاصگی در عین جامعیت پرداخت به موضوع است. این آموزش با فرض دانش اولیه صفر مخاطب تهیه شده است و پایه ای ترین مفاهیم مرتبط با ویندوز ۷ را توضیح می دهد؛ اما این گونه نیست که این پایه ای بودن محتوا آن را برای افراد آشنا به ویندوز ۷ (Windows 7) بلا استفاده نماید. استفاده و مطالعه این آموزش را به همه افرادی که می خواهند با ویندوز ۷ آشنا یا آشناتر شوند توصیه می کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۷
abbas sh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی